Tabara pe 2 Roti – Inceputul

TabereCuSuflet030Astazi, la Sinaia, a inceput Tabera pe 2 Roti! Am profitat de vremea numai buna si am facut 2 plimbari de 7-10 km prin oras:)

Astazi a fost zi de acomodare in Tabar ape 2 Roti. La Sinaia temperatura este mult mai placuta si este o placere sa te plimbi pe strazi, pe alei si prin parc:) Asa ca nu am stat mult pe ganduri si ne-am suit pe biciclete:)

Dupa-amiaza ne-am jucat putin, apoi am facut o noua plimbare, de data aceasta si cu un pic de urcare. Pe drum am vazut si o expozitie de masini de epoca !

Seara am pictat si ne-am jucat Dixit.

Maine urmeaza sa mergem prin padure, pe Drumul Regelui!

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

