Tabara pe 2 Roti – Drumul Legionarilor

TabereCuSuflet055Astazi in Tabara pe 2 Roti am facut o tura frumoasa, cu bicicletele, pe vechiul Drum de deasupra orasului Sinaia.

Vechiul drum ce leaga Valea Vanturisului de Castelul Peles este numit si Drumul Legionarilor, desi inscriptiile de pe marginea lui arata ca a fost construit cu mult inainte.
Drumul asfaltat odata, serpuie deasupra orasului Sinaia pe la Cota 1100. Accesul masinilor este restrictionat, ceea ce il face un loc deosebit de placut pentru biciclete.

Copii s-au descurcat de minune! La urcare am facut un mic concurs de catarare pe 2 roti, apoi au parcurs traseul cu multa voiosie, ba chiar au cantat (vom urca si filmele mai tarziu) iar Medeea s-a minunat “cat de usor merge bicicleta”:) Ea nu are bicicleta cu amortizor si ii este mai greu pe drumuri forestiere, de aceea am ales acest traseu.

Dupa-amiaza am facut putina matematica, apoi ne-am jucat. Inainte de cina am facut o noua plimbare in parc, unde am jucat fotbal si baschet.

Maine se anunta ploaie, asa ca mergem la piscina 🙂

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

