Tabara Micii Cercetasi – In Pestera Fermecata

TabereCuSuflet544Dupa ce am coborat de la Cascada Vrajitoarei, povestea a continuat in Tabera Micii Cercetasi cu o noua aventura:) Am traversat Cheile Manastirii si am explorat Pestera cu Bolul Fermecat!

In ziua a doua a Taberei Micii Cercetasi, dupa-amiaza ne-am odihnit putin, apoi ne-am jucat pe terenul de sport si ne-am pregatit de o noua aventura:)

Am aflat povestea Bolului Fermecat, apoi ne-am indreptat spre Cheile Manastirii si am urcat la Pestera neelectrificata, pregatiti de explorare. Cum spatiul nu este foarte larg, ne-am impartit in doua grupe si am intrat pe rand. Experienta a fost deosebita, la final toti copiii fiind impresionati!

Seara am jucat Poveste cu Zaruri.

Foto: Tabere cu Sufet

One thought on “Tabara Micii Cercetasi – In Pestera Fermecata

Leave a Reply

