Tabara Micii Cercetasi – In Drumetie

TabereCuSuflet277Astazi am invatat o multime de lucruri, am facut o drumetie la cabana Padina, iar la final ne-am intrecut intr-un concurs de alergare in panta.

De dimineata ne-am luat corzile si echipamentul de alpinsm si, plini de optimism, ne-am indreptat catre faleza de catarat. Din pacate insa ploaia ne-a intors din drum, caci pe ploaie este stiut ca nu se poate catara.
Am profitat si am invatat sa facem noduri, apoi am facut o drumetie la cabana Padina.

Dupa-amiaza am repetat nodurile, am invatat sa ne orientam cu busola, apoi am organizat un concurs de alergare in panta ale carui rezultate vor fi pblicate pe siteul competitiei.

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

