Tabara Micii Cercetasi – In vizita la Sfinx

TabereCuSuflet.0288In ultima zi a Taberei Micii Cercetasi  am urcat pe Platoul Bucegi si am vizitat Babele si Sfinxul!

Ultima zi a inceput ca toate celelalte, cu inviorarea. Apoi copiii si-au luat la revedere de la gazdele noastre, nu inainte de a primi premii pentru competentele din timpul taberei:)

Pe drumul de intoarcere am vizitat Sfinxul si Babele si am aflat legendele lor si cum s-au format.
Inainte de a ne urca in tren, la cererea publicului am incins o ultima partida de Battlefield:)

Urmeaza Tabara de Echitatie din 17-22 iulie, iar daca nu ati putut veni si vreti sa traiti aventurile cercetasilor, va asteptam in cea de a doua Tabara de Cercetasi din 5-10 septembrie:)

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

