Tabara de Echitatie – Inceputul

TabereCuSuflet007In perioada 17-22 iulie are loc prima Tabara de Echitatie din acest an! 16 copii intre 4 si 15 ani si-au dat inalnire in jud. Covasna, la Valea Crisului, pentru a deprinde tainele calariei.

Dupa un drum lung dar frumos cu trenul, copiii au ajuns la pensiune, unde au fost intampinati cu prajituri si suc.
Dupa ce ne-am cazat, am facut o scurta plimbare pentru a vedea locurile, apoi am incins o partida de Battlefield. Seara am jucat Mafia, apoi ne-am pregatit de culcare.
Maine dupa-amiaza, daca vremea ne va permite, vom face cunostinta cu caii si vom incepe orele de echitatie.

Iata cateva poze din prima zi:


Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

