Academia Curajului – In Inima Muntelui

TabereCuSuflet184Astazi, in tabara Academia Curajului am urcat Canionul 7 Scari!

Copiii au dat dovada inca odata dovada de curaj, urcand fara probleme cascadele Canionului 7 Scari din Masivul Piatra Mare.

Iata cateva impresii neretusate de la copii:)
“Mi s-a parut foarte spectaculos Canionul 7 Scari deoarece mergeai prin munte si urcai pe niste scari destul de inalte” ne spune Andreea.
“Am mers destul de mult dar a fost frumos. In canion a fost frumos si mi-a placut cascada si ca am invatat cum sa protejam padurea” ne-a impartasit Sara.
“Mi-a placut la Cascada cea mare, pentru ca n-am vazut asa ceva niciodata. Mi-a fost putin frica dar a fost si placut” ne-a spus Bianca.
“Cand am fost la canion mi-a placut ca toti colegii au avut curaj sa urce scarile si ca am fost impreuna si ne-am simtit bine intr-o aventura frumoasa” ne-a spus Ana.
“A fost foarte racoros si frumos” ne-a spus Lucas.
“Mi-a placut la cascada pentru ca era apa si era frumos” ne-a spus Lea.
“Mi-e mi-a placut cel mai mult cand am fost in Inima Muntelui si am urcat scarile. A fost foarte frumos si prin padure” a spus Ioana.


Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Academia Curajului – In Inima Muntelui

Leave a Reply

