Tabara de Echitatie – In Padurea Vrajitoarei

TabereCuSuflet332Dupa ce am calarit, am facut o frumoasa plimbare prin Padurea Vrajitoarei!

Am explorat padurea, i-am aflat povestile si am descoperit o multime de lucruri interesante. Am vazut transeele din timpul primului razboi mondial, ne-am minunat de ciupercile ciudate iar, intr-un final, am gasit Copacul Vrajitoarei, iar cei mai curajosi s-au catarat in el. Copiii care au fost in Tabara Micii Alpinisti au fost primii:)

Dupa ce am traversat padurea, urmatorul obiectiv a fost Pastravaria! Aici copiii au avut parte de un adevarat spectacol la hranirea pestilor.

Copiii au cerut inca de la pranz sa joace Battlefield, asa ca ziua s-a incheiat cu o noua partida:)

Foto: Tabere cu Suflet

 

One thought on “Tabara de Echitatie – In Padurea Vrajitoarei

Leave a Reply

