Tabara de Echitatie – Pe Caluti

TabereCuSuflet094Astazi, in Tabara de Echitatie, am facut cunostinta cu calutii, apoi ne-am urcat in sa si am calarit:)

Ziua a inceput cu inviorarea, apoi ne-am suit in caruta si am mers la centrul de echitatie. Aici, copiii impartiti in 3 serii, au parcurs mai multe trasee calare! Unii au facut chiar si trap saltat:) Functie de nivelul lor, instructorii i-au repartizat in grupe valorice.

Vremea a fost frumoasa iar atmosfera cat se poate de placuta:)

Am facut o multime de poze pe care le-am impartit in mai mute articole. Primele poze le gasiti mai jos (urmatoarele aici si aici)

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Tabara de Echitatie – Pe Caluti

Leave a Reply

