Tabara de Echitatie – La Castel

TabereCuSuflet012Dupa ce am calarit, ne-am urcat in caruta si am vizitat Castelul Szentkereszty din Arcus!
Dupa-amiaza copiii s-au intrecut intr-un concurs de alergare, apoi s-au jucat Battlefield:)

Castelul Szentkereszty a fost retrocedat si, din pacate, nu mai poate fi vizitat, insa, cu ajutorul prietenilor din Arcus, am reusit sa intram! Am vazut castelul prin exterior si am aflat povestea locurlui, apoi am vizitat parcul, am admirat sculpturile si ne-am plimbat pe aleile de langa lac.

Dupa-amiaza a avut loc un concurs de alergare ce a contat pentru Cupa Tabere cu Suflet.  Daca initial Bianca spunea ca, daca nu castiga, nu are rost sa alerge (!), la final copiii au aflat principiile olimpice si au inteles ca marii campioni nu sunt cei cu multe medalii in vitrina! Rezultatele se gasesc pe siteul competitiei.

Ziua s-a incheiat cu o partida foarte disputata de Battlefield. Battlefield este un joc de strategie, iar copiii au dat dovada de inteligenta! Se vede ca au castigat multa experienta:)

La masa de seara copiii au multumit gazdelor si bucataresei, care s-a emotionat pana la lacrimi:)

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Tabara de Echitatie – La Castel

Leave a Reply

