Wekend Activ in Bulgaria

TabereCuSuflet.009Duminica am fost intr-o tura cu bicicletele la bisericile sapate in stancile din Canionul Lomului!

Am vizitat biserica principala de la Ivanovo, apoi am parcurs traseul de pe Valea Lomului, unde am vazut alte 4 biserici. La confluenta cu Lomul Alb am traversat raul si am facut picnin intr-o cabanuta de pe Ecopoteca Gramovets. Dupa masa am vizitat si Manastirea Gramovets, apoi ne-am continuat drumul pana in Kosov. Aici am iesit din canion si ne-am intors la masini.

A fost o tura cat se poate de frumoasa, intr-un loc minunat! Deja ne facem planuri cand sa revenim:)

Am facut peste 500 de poze pe care le-am selectat si le-am incarcat in trei calupuri: Iata primul dintre ele (celelalte se gasesc aici si aici):

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Wekend Activ in Bulgaria

Leave a comment