In Poiana cu Narcise

TabereCuSuflet.191Sfarsitul lui mai este perioada perfecta pentru a admira Narcisele salbatice:) Nu am scapat ocazia si am urcat in Rezervatia de Narcise din Muntii Baiului!

Spre bucuria noastra, 40 de persoane, copii si adulti, au raspuns prezent la invitatia Tabere cu Suflet! Am facut cunostinta, caci multi erau pentru prima oara in Tabere cu Suflet, apoi, cu voie buna, ne-am asezat la drum! Am traversat raul Prahova si am inceput sa urcam pe Valea Rea, mai intai pe un drum forestier, apoi pe grohotisul care a dat numele vaii, unde urcusul a devenit din ce in ce mai istovitor. Totul a meritat cu prisosinta insa, caci odata ajunsi pe versantul sudic al Vf.Baiului, am fost intampinati de o mare de flori inmiresmate, iar copiii parca au prins aripi!

A fost o iesire frumoasa, pe care ne propunem de pe acum sa o includem in calendarul de anul viitor:)

Sumele incasate din taxa de participare vor fi folosite pentru programul WeCare Zambet pentru toti Copiii prin care copiii fara posibilitati materiale au acces gratuit la activitatile Tabere cu Suflet.

Foto: Tabere cu Suflet

 

3 thoughts on “In Poiana cu Narcise

  1. Intențiile bune cu ieșitul în natură, dar…
    De ce ați promovat culegerea narciselor? Oare nu știți că narcisa sălbatică e floare ocrotită (la fel ca floarea de colț)?
    Și de ați indus tocmai COPIILOR că e ok să facă acest lucru?
    Unde mai e educația?
    După ce actualele generații nesocotesc natura, nici de la cele noi să nu avem speranță?!?
    Păcat.

    Like

    • Multumim de atentionare. Copiii au fost putin derutati: de la inceputul excursiei am vorbit despre flori si despre faptul ca nu trebuie sa distrugem bulbul, insa pe drum ne-am tot intalnit cu alte grupuri ce veneau cu mainile pline de flori. Drumul in partea superioara a vaii a fost extrem de dificil pentru ei, iar poienile cu flori au fost ca o sursa de energie! Prin urmare, tentatia de a lua cateva fire a fost cam mare.

      Like

Leave a comment