De Ziua Copilului

TabereCuSuflet.106Ca de obicei, de Ziua Copilului am avut parte de o multime de activitati! Am organizat o iesire ProBono cu bicicletele, am participat la o expozitie inedita de pictura, am desenat harti si ne-am distrat la Divertiland:)

Parcul Obor a prins culoare, caci pe gazonul din fata Primariei a avut loc Expozitia “Arta si Natura”! Copii de la Scoala de Arta nr.2 din Bucuresti, clasa Dnei Angela Alexa, si-au prezentat lucrarile cu tema Pasarile. A fost o explozie de culoare, in ton cu vremea frumoasa si cu zambetele copiilor.
Iata un film de la vernisajul expozitiei:

Dupa ce am admirat picturile copiilor, am mers la Stadionul National pentru o Iesire ProBono cu bicicletele. Cu aceasta ocazie, in cadrul programului Puntea Increderii, l-am cunoscut pe Radu care va merge in Tabara de Echitatie!

In aceasta zi plina am gasit timp sa desenam si o harta pentru Cupa Tabere cu Suflet MTB, iar la final am fost la Divertiland, unde am schiat, am sarit si ne-am distrat!

Foto: Tabere cu Suflet