Lacul Iovkovtzi

TabereCuSuflet.0094In ziua a doua a minitaberei de Rusalii, am mers cu bicicletele in jurul lacului Iovkovtzi, apoi am urcat pe poteci de munte si am coborat la Manastirea Kapinovo.

Prima noapte am dormit intr-o casa taraneasca veche de 200 de ani, inconjurati de obiecte care mai de care mai interesante! Spre exemplu, camera noastra era plina cu pistoale, plumbi si cornuri cu praf de pusca:)

Dupa un mic dejun traditional cu banita si airan, am lasat copiii la piscina si ne-am urcat pe biciclete pentru o tura a lacului Iovkovtzi.
Lacul Iovkovtzi este situat pe raul Vesselina si este unul dintre cele mai mari lacuri artificiale din Bulgaria. Numele sau provine de la un sat aflat acum sub ape. In jurul lui sunt cateva drumuri de acces facute de pescari, insa, de la un anumit punct, drumul este din ce in ce mai anevoios. Chiar la baraj este o zona mare, de ‘protectie sanitara’, in care nu se poate intra. Pentru a trece in aval, am fost nevoiti sa traversam un deal si sa apelam la push bike. Pe drum am intalnit o multime de flroi si animale frumoase: capriori, caprioare, broaste testoase etc.

Pe partea cealalata am gasit un loc care a facut ca tot efortul sa merite:)

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Lacul Iovkovtzi

Leave a comment